Translate

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Κατινο-Facebook

Κυρίες και κύριοι,

  Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε μια καινούρια λέξη… Τι; Δεν την ξέρετε; Πού ζείτε καλέ; Μιλάμε για το πολύ γνωστό Κατινο-Facebook. Είναι δυο λέξεις σε μία. Δύο σε ένα, σαν το σαμπουάν..



   Μη κρύβεστε κυρία μου για εσάς μιλάω… Εσάς που μόλις σκάσει φωτογραφία σε κάθε ανάρτηση, κάθεστε και βλέπετε ποιος είπε τι, ποιος έκανε like. Λες και ξέραμε τι είναι το like προ δεκαετίας! Ας μην αναφερθούμε καλύτερα στις «καταστάσεις σχέσεων» και στα σχόλια…. ποιός σχολίασε τι κι αν τρέχει κάτι με ποιόν κι αν κι αν κι αν…. Σε ένα αν πνιγόμαστε!!
  Ενώ, εσείς κύριε μου δεν ξεκατινιάζεστε… πάντα κύριος! Με τα μάτια ορθάνοιχτα και γουρλωμένα, την γλώσσα έξω και το χέρι μες στην «τσέπη». Μπροστά σε ένα ακόμα χάρμα οφθαλμών μανάρι… Κάποιες κυρίες δεν λέω είναι όντως χάρμα οφθαλμών. Αλλά, ήρθε ο καιρός να μάθετε για το photoshop! Συγχρονιστείτε λίγο κύριοι μου, προσγειωθείτε θα έλεγα σωστότερα!
    Κάθε γης απογοητευμένος ή απογοητευμένη, δίχως ελπίδα στην ζωή καταφεύγει σε μια ψεύτικη ακόμα πραγματικότητα που όταν γίνει αληθινή, τρομάζει και το παρδαλό κατσίκι. Μακάρι να γελούσε δηλαδή!
   Κι εγώ έχω πέσει θύμα αυτής της πλεκτάνης, δεν βγάζω την ουρά μου απ’ έξω! Διότι για πλεκτάνη πρόκειται..
Ανοίγω την σελίδα διαβάζοντας τα μαργαριτάρια και τα ψυχολογικά. Όλα καλά… Έτσι πρέπει να είναι, όμορφα κι ωραία ψυχολογικά θεματάκια. Αυτά μας απασχολούν κυρία και κύριε μου, ποιο είναι το πρόβλημα σας; Δεν είμαι ελεύθερη να εκφραστώ; Με ενδιαφέρει πολύ αν το φόρεμα που έβαλε ήταν κόκκινο ή μπορντοροδοκόκκινο ή αν θα βρεθούνε στο Θησείο; Μα να μην ξέρω που πάνε δηλαδή; Δεν γίνεται!
    Όταν έχετε την περίοδο σας, λοιπόν, είτε είστε κύριος είτε κυρία, κατεβάστε ένα λεξοτανίλ πρώτα και μετά από καμιά ωρίτσα χαλάρωσης δοκιμάστε να αναρτήσετε ό, τι θέλετε. Θα με θυμηθείτε!
  Η δε πολύτιμη συλλογή από like που φυλάτε σαν να είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός και με τον χρόνο παίρνει και τόκους, λειτουργεί σαν τράπεζα. Πάνε κι έρχονται τα like, καταθέσεις κι αναλήψεις. Καμιά φορά και δάνεια από τοκογλύφους, ένα σύστημα marketing ακόμα και σ’ αυτά τα απλά πράγματα….
   Αρκετά με το κράξιμο για σήμερα, αύριο πάλι αν μας έρθει η έμπνευση θα τα πούμε!

                          
             Σας χαιρετώ με <3 <3 και J J …έκφραση αγάπης, ΜΟΝΟ πραγματικής!

Κοκκινάκη Αθανασία-Υπατία
(Νάνσυ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου