Translate

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Γυναικείες "κοκορομαχίες" στη Βουλή

Οι εργασίες του Α’ θερινού τμήματος της Βουλής άνοιξαν “μέτωπα”. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, βουλευτής του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ, διαμαρτυρήθηκε για την ελλειπή ενημέρωση, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει εισηγητής εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ για το νομοσχέδιο που συζητείται:«να έχει ένα άλλοθι για να περάσει η τροπολογία της τρίμηνης παράτασης του “πόθεν έσχες”». Έπειτα, αναφέρθηκε στην κοινοβουλευτική επιτροπή και είπε: « λυπάμαι για όσους συμπράττουν σε αυτή».

Η Λιάνα Κανέλλη ανταπάντησε:«Το δικό μου κόμμα μου άλλαξε τμήμα για να έρθω εδώ που ήμουν εισηγήτρια. Δεν συμμετέχουμε σε καμία συμμορία, ούτε συνωμοσία, σε καμία προδοτική αντισυνταγματική πράξη.Αυτό όμως δε σημαίνει ότι συρόμαστε εδώ μέσα»
. Η λογομαχία συνεχίστηκε με τις εξείς λεκτικές επιθέσεις:

 Κωνσταντοπούλου: «Αντιπαρέρχομαι τις τοποθετήσεις εκείνων που επαναστατούν στηρίζοντας την κυβέρνηση.» 

Λ. Κανέλλη: «Αν αυτό κατάλαβες…Αν κατάλαβε ότι εγώ στηρίζω την κυβέρνηση, της απονέμω το όσκαρ διαστρέβλωσης και μάλιστα αριστερό!!! Στο παιχνίδι «game of πολυθρόουνς» μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης εγώ δεν πρόκειται να πάρω μέρος. Άλλωστε ο Τσίπρας είπε ότι δεν υπάρχουν μπάνια για φέτος για τους βουλευτές, ας δουλέψετε μια μέρα παραπάνω.» 

Ζ. Κωνσταντοπούλου: «Τότε να ψηφίσουμε την παράταση του “πόθεν έσχες”…» 

Λ. Κανέλλη: «Το τι θα ψηφίζω ή δεν θα ψηφίσω αυτό δεν αφορά εσένα. Τιμητής ποιου είσαι εσύ;». 

πηγή: tanea.gr 

Διάφορα "tweets", επίσης αναφέρουν:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου