Translate

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Roma και πάλι Roma!! 2

  

    Έπιασα την συζήτηση με έναν από αυτούς για να μου δώσει οδηγίες πως να πάω στον σταθμό του τρένου της Ανγκόνα. Χάρις αυτόν έμαθα την φράση  "stacione di trene" που σημαίνει σταθμός του τραίνου. Μου είπε ότι πρέπει να ακολουθήσω την δεξιά κατεύθυνση απ' το λιμάνι και ότι καλύτερα να ρωτήσω κάποιον αστυνομικό, έξω απ' το πλοίο.

    Οι αστυνομικοί, δυστυχώς, δεν γνώριζαν καμία αγγλική λέξη! Προχορώντας στα τυφλά, συνάντησα έναν κύριο στην έξοδο του λιμανιού και προσπάθησα να μάθω. Έυτυχώς, μου εξήγησε κι εκείνος με την γλώσσα του σώματος προς τα που να πάω.

   Πιο κάτω, συνάντησα έναν αστυνομικό και ξαναρώτησα για να επιβεβαιώσω αν ακολουθώ την σωστή κατύθυνση. Εκείνος- Δόξα τω Θεώ- μιλούσε αγγλικά!

Ο άνθρωπος μου εξήγησε ότι είχα πολύ δρόμο να κάνω με τα πόδια και ότι καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιήσω ένα λεωφορείο.. Αλλά, εγώ - όπως πάντα ξεροκέφαλη - και θέλοντας να δω την περιοχή, πήγα με τα πόδια...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου