Translate

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Roma και πάλι Roma!! 4




  Επιτέλους, έφτασα στη Ρώμη!! Ρωτούσα που θα βγάλω εισητήρια για το μετρό που συστεγαζόταν με τον σταθμό του τραίνου κι όλοι με έστελναν σε κάτι mini market, του τύπου περίπτερα. Αγόρασα εισητήριο και το μόνο που έμενε ήταν να βρω ποιά γραμμή θα ακολουθήσω για να πάω στην Μπολόνια....

  Κοιτάω δεξιά, κοιτάω αριστερά, ποιόν να ρωτήσω τώρα; Βλέπω με την άκρη του ματιού μου κάτι αστυνομικούς. Πηγαίνω προς το μέρος τους με την ελπίδα να μιλάνε αγγλικά. Δεν μιλάνε όμως! Άντε πάλι,να τους εξηγήσω με μισά ιταλικά-απ' αυτά που έμαθα- τι ψάχνω. 

   Μου έδειξαν και πήρα την γραμμή που έπρεπε να πάρω, όλο χαρά! 

    Στο μετρό, μου έκαναν τεράστια εντύπωση τα "γουστόζικα" ντυσίματα που κυκλοφορούσαν. Η πλατεία της Μπολόνια με περίμενε για μια ακόμη αναζήτηση... Την αναζήτηση του ξενοδοχείου που θα διαμέναμε. Δύσκολο πράγμα οι διευθύνσεις, ειδικά όταν δεν έχεις "GPS" και τα αγγλικά εκλείπουν!
   
Για να μην πολυλογώ το βρήκα και αυτό! Το ξενοδοχείο ήταν δύο αστέρων, αλλά πραγματικά υπέροχο. Το δωμάτιο ήταν καθαρό και άνετο. Το στρώμα του κρεβατιού, μπορώ να πω, ήταν το καλύτερο που έχω ξαπλώσει! Μπορεί να έφταιγε και το πολύωρο ταξίδι βέβαια..

Αν δεν ήταν ο μπαμπάς της συγκατοίκου μου, δεν θα είχαμε βρει ποτέ ένα τόσο καλό ξενοδοχείο σε καλή τιμή...

  Πάρτε μια μικρή γεύση απ' το μπάνιο του δωματίου... Ναί, αυτό που βλέπετε δεξιά, είναι το χέρι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου